سرزمینی جدید

خب سه روز از عضویت من در بیان می گذره وتقریبا با همه چیز آشنا شدم.بار اولی که وارد پنل مدیریت شدم به نظرم همه چیز گیج کننده بود! اما الان حس خیلی خوبی دارم. برای منی که با بلاگفا و پرشین بلاگ کار کردم کار کردن در محیط بیان برام خیلی متفاوت و پیچیده است و صد البته لذت بخش! بیان همه ی اون امکاناتی رو که یک بلاگر احتیاج داره فراهم می کنه. دوتا از ویژگی های بیان که خیلی عالی هستن یکی این ویژگی آپلود مستقیم هست (دیگه نیاز نیست بری به سایت های آپلود و یوزر پسورد وارد کنی) و اون یکی معرفی وبلاگ های برتر ه. پیدا کردن وبلاگ هایی که نویسنده ی خوبی و همینطور حرفای خوبی داشته باشن در حال حاضر برای من حکم گنج رو دارن.

امیدوارم بیان از لحاط امنیت و حفظ اطلاعات قوی باشه. نه مثل بلاگفا!

و واقعا چرا زودتر نیومدم اینجا؟

به بیان خوش اومدین بانو :)
متشکرم! :)
به نظرم تا آرشیو دار نشدی و پات گیر نکردی سریعا جونت رو بردار برو بلاگ اسکای! یه چرخی تو منوهای بیان بزنی متوجه میشی یه سری حقوق بدیهیت پولی هستن و یه سری شون اصلا امکانشون وجود نداره! :|
رسیدی آدرس جدیدتو بذار اینحا:دی
چرا من چیزی ندیدم تو منو ها؟ بذار برم ببینم بلاگ اسکای چه خبره! :دی :-"

خیلی فرق نداره ها!!! ارزش داره دوباره کلی قالب ویرایش کنم؟

جمعه ۷ آبان ۹۵ , ۲۱:۳۱ ابو اسفنج بلاگفانی
بلاگفان ورود شما رو به سرزمین بیان تبریک میگه و اوقات خوبی رو برای شما آرزو میکنه.
سر حال و شادمان باشید.
متشکرم :)
ببین مثلا اینجا محدودیت پست داری. در هر روز بیشتر از ده پست نمیتونی بذاری.
در کل هم اگر بخوای تا 5000 مطلب بذاری از اونجا به بعد پولیه.

بعد مثلا امکان جاوااسکریپت و آمارگیر های خارجی و اینا رو نداری. پولیه.

اگه بخوای نویسنده اضافه کنی و سطح دسترسی بهش بدی، پولیه.

تعداد تگ ها رو از  یه حدی بخوای بیشتر کنی، پولیه |:

و....!
این که بیشتر از 5000 تا پولیه یه خرده بده!!! نگاه کردم 38000 تومن هست حدودا! آخه من تنبلیم میاد! :-"
مثلا بلاگفا خیلی وقته وبلاگ منو پاک کرده! بعد الان من تازه بعد این همه مدت وبلاگ زدم! :-"
بلاگ اسکای رو هم درست میکنم احتمالا بعد همزمان آپدیت می کنم! :))))
آی عم تنبل!!!
من اول ک اومدم اینجا از دم تماام پنجره هایی ک تو پنل مدیریتم باز بود رو بستم -_-
بعد به مرور اونایی ک لازم داشتم رو برگردوندم اما برای کسی که جدیده سرسام آوره اونا
دقیقا!
عرض ادب و خوشامد:)
واقعا بیان عااااالیه:)

متشکرم:)
خوش اومدی! 

بین سرویسای بلاگ دهی ایرانی بیان واقعاً بهترینه. برای من شخصاً از خیلی جهات امتحانش رو پس داده. 

امیدوارم تجربه‌ی خوبی بشه اینجا برات :D 

+ درباره‌ی مساله ی پولی بودن و اینا هم که جولیک گفت انقدرا هم جدی نیست. زیاد سخت نگیر :))
مرسی :)



خوش اومدی به جمع ما ;)
راستی... شما همون خانم الف خودمونی یا یه دوست تازه‌ای؟ :)
متشکرم:)
خانوم الف داشتین قبلا؟؟ 
نه من جدیدم!:دی
سلام 
خوش اومدی :)
آره قبلا هم خانم الف داشتیم ، منم الآن بخاطر تشابهِ اسمی اینجا رو پیدا کردم .
مرسی:)
عه؟ یعنی عوض کنم اسمم رو؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود
می خوانمـشان
Designed By Erfan Powered by Bayan